XM

16 Oktober 2017

Happy Besday September Babies!

hello blog,
sekarang dah bulan 10,so mari cerita kisah2 bulan sept
abis bulan je,transfer gambar, lepas tu edit,lepas tu baru draf
alahai konvensional blogger katekan.huhu
1 sept ialah hari raya haji
gambar raya haji ialah tak de
alahai iouls pun lupa,sempat snap gambar haziq b4 g solat jumaat je


gambar raya haji 2017.hukhuk

raya haji di kg aku ialah masak2 bertukar juadah dgn jiran
solat hari raya
itu je la
1/9 ialah besday adik ke6 aku
bln sept ialah hari jadi ramai org,so beli la kek



Fariha 1/9 (anak no 6)
Mak 6/9
Arwah Abah 19/9
Alid 24/9 (anak no 5)
Alizah 26/9 (anak no 7)
Aqmal 29/9 (cucu no 5)





nak beli kek SR out of stock pagi raya tu.huhu
tak sangka aku
SR gemas xde,tel SR bahau pun xde
so balik la umah semula
petangnya call SR gemas,kek baru sampai tapi coklat indulgence xde
laki aku book red velvet siap2
merempit ke gemas.adoi
yela umah mak aku tu pedalaman,dlm felda nak ke bandar jauh.hukhuk
demi sebiji kek,2 kali ulang alik felda-gemas tau.huhu
sekian cerita
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook